FANDOM

Flower city is de hoofdstad van De Hogelanden. Het word de mooiste stad van de wereld der aarde genoemd, omdat de natuur en de huizen en gebouwen er zo mooi op in spelen. De stad is het leven van het continent het centrum van de stad en het continent, is een boom waar Vlinders medaillon mee in aan aanraking is en dat ze mensen, natuur en al het leven kan genezen. Maar Vlinders leven is gelijk aan die boom. De stad is vooral veel natuur prachtige huizen in de bomen en alles is van natuurlijk materiaal vooral hout. De stad is vol met wateren en mineralen.

Cultuur en opbouw Edit

De cultuur is heel veel natuur, omdat Vlinder beseft hoe belangrijk dat is. In de bomen zitten ronde huizen en zijn heel sierlijk en natuurlijk gemaakt. de opbouw van de stad is eigenlijk een groot bos met heel veel grote bomen mineralen zoals wit en groen kwarts die het bos verlichten. De stad is totaal geïsoleerd van de buiten wereld alleen mensen die de weg weten kunnen er komen, maar het bos word heel erg beschermt door de bewoners. De bewoners worden ook wel heel gevaarlijk genoemd, omdat ze bepaalde krachten bezitten denkt men, maar dat valt mee. Ze hebben allemaal een medaillon of een machische ketting. Maar ze zijn heel goed getraind daar om in de schaduw te leven.