FANDOM

De Vlakte

De Vlakte is een van de landen die ontstaan is na de val van het Elfstaanserijk. Het land heeft het de meeste inwoners van het continent en het grootste leger. Het land houd zich vooral bezig met de opbouw van het land en de economie met Ereon. Het land is vooral erg modern en goed ontwikkeld voor die tijd. er is voedsel in overvloed door de sterke landbouw grond aan de zee en door de moderne irrigatie en de hoeveelheid agrariërs.

Klimaat

De Vlakte heeft een tropisch zeeklimaat, omdat het eiland in de zee ligt, en er in het gebied veel tropische lucht hangt. Daarom is het vaak mistig in de ochtend en overdag meestal warm weer, maar ze hebben er ook een regenseizoen met veel tropische regen.

Regering

De regering is heel erg sterk door het grote leger dat het land heeft, maar aan de kant van de Dorre Woestijn is er veel onrust en zitten veel bendes die onder anderen komen uit Nasania en De woestijn van dode zielen. Aan de kant van de zee tot aan de woestijn is het land heel stabiel en heerst er vrede en evenwicht.

Het leger

Het leger van De Vlakte is heer erg groot en heel erg sterk. Dat komt mede door de onrust in de woestijn waar Michiel De snelle erg zat van word. En vaak moet uitrukken om daar ten strijden te trekken. Altijd worden de stammen en volkeren daar verjaagt, maar altijd komen ze weer terug om dorpen en steden te plunderen.

De bevolking

De Vlakte heeft een heel sterk en krachtig volk mede dankbaar door de geschiedenis van het land. En door de sterke economie van het land. De meeste mensen werken in steen mijnen, De landbouw of zijn kooplieden. Er zijn in het land zeldzame edelstenen te vinden zo als smaragd ijzer en een hele sterke vorm van ijzer dat een combinatie is van ijzer en diamant. Waar hele sterke wapens en spullen van word gemaakt.