FANDOM

Alenia is één van de eilanden die bij Ereon ligt. Het eiland is erg onstabiel, omdat er drie volkeren leven die beweren dat het hun land is. Terwijl het officieel van Ereon is. De oorlog op het eiland word zinloos verklaard door het hof van Ereon en zegt er buiten te staan, omdat ze geen oorlog willen. Maar de mening in het parlement is erg verdeeld. Een steeds groter deel is voor de bevrijding van het eiland en het terug te geven aan de monniken van het eiland.

De volkeren.

De drie volkeren zijn, de monniken van Ereon, De Isran en De Esran. Het eiland behoord aan het volk van Ereon. Dit volk bestaat uit de monniken en de Elfstaanen van Ereon. De Monniken houden zich vaak buiten dit conflict en doen alleen iets als een van de twee andere volken de tempels bedreigen. De Isran en De Esran vechten al jaren tegen elkaar om het eiland, maar het is volgens Ereon een zinloze oorlog waar geen einde aan komt. Het volk is erg arm, dorpen zijn vervallen en er is weinig eten ook is er geen economie. De Monniken krijgen als enige geld van Ereon om de tempels te onderhouden en hun volk.